אתר אגודה Agoda - הזמנת מלונות בזול

אתר אגודה.קום Agoda – הטיפים הסודיים שלנו למציאת המלון הזול ביותר

אתר אגודה.קום Agoda הוא אתר להשוואת מחירי מלונות וטיסות. בסקירה זו אסביר את כל היכולות שיש באתר להזמנת המלונות  בצורה הטובה והוזלה ביותר.


קצת על אתר אגודה

אתר אגודה.קום הוא אחד מאתרי השוואות המחירים של חברת פרייסליין PriceLine האמריקאית. אמנם מדובר על מותג ידוע אבל סביר להניח שתכירו את ״אחיו הגדול״, אתר בוקינג השייך גם כן לקבוצה, עליו כתבתי כבר מספר פעמים באתר. בדומה לבוקינג, אתר אגודה מציע מגוון רחב של דילים וממשק מאוד נוח לשימוש. בניגוד לבוקינג, אתר אגודה מציע לעיתים מגוון שונה ומחירים שונים של בתי מלון. אגודה טוענים שיש להם למעלה מ 1,350,000 מלונות ומקומות אירוח להשכרה, מספר לא מבוטל בהחלט. המלצתי אגב היא לבחור 2 אתרי השוואות ולמעשה, להשוות ביניהם.

תהליך ההזמנה

כמו בכל אתר, תהליך ההזמנה מתחיל במילוי פרטים בסיסים הכולל: יעד, תאריכים ומספר נוסעים. אתר אגודה.קום Agoda - הזמנת מלונות

הצעה מענינית שהאתר מציג ישר בכניסה אליו היא ״עד 30% הנחה עם המבצעים לחברים בלבד של Agoda!״. ממבט ראשון זה נראה קצת לא אמיתי אבל לאחר מספר בדיקות שעשיתי, אני יכול לומר שאמנם המחיר לא ״צונח״ ב 30%, אבל מה שכן מקבלים זה מחירים זולים במיוחד למלונות שסגרו מראש עם האתר, על מבצע כזה או אחר. אתם למעשה נהנים מהקידום של המלון באופן אוטומטי כי הוא יוצג לכם ראשון. זה לא רע בכלל.

אתר אגודה – תצוגת מלון

למרות שהיישור לימין בעברית לא כל כך עובד באתר, הממשק של האתר נעים ונוח. בתצוגת מלון ניתן לראות את שם המלון, דירוגו, כתובת, האם הוא מציע רשת אלחוטית בחינם (פריט שהפך לסטנדרט במרבית המקומות בעולם) ומחירו.

אתר אגודה הזמנת מלון

עד כה, הדברים הרגילים אבל ב Agoda.com יש כמה בונוסים נחמדים. הראשון הוא אפשרות לסוג של ״נוסע מתמיד״ באתר. ניתן לצבור נקודות עם כל הזמנה ולהמיר אותן בהמשך להזמנה אחרת. השני הוא היכולת לראות מקומות חלופיים אשר זמינים בתאריכים שבחרתם ובאזור המחיר המבוקש. זו תכונה מאוד נחמדה שמאפשר הצצה למלונות דומים בקלות רבה. לבסוף, אתר אגודה הוסיף יכולת לצפות בתחבורה ציבורית בקרבת המלון. אם נלחץ על השורה הכחולה ע״ג התמונה, נקבל את התצוגה הבאה:

Agoda.com תחבורה ציבורית

פה נראה את תחנות האוטובוס והרכבת הקרובים למלון ומרחקם בק״מ. בחירה נכונה של מלון אשר ממקום בקרבת תחבורה ציבורית, יכולת לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

אגב, הצעתי היא לא ״להתרגש״ מהשובר שמותג באתר (כיתוב בירוק). למרות שמדובר על הנחה, למעשה זה כבר מגולם במחיר המלון ואין לייחס לזה חשיבות רבה מידי.

אגודה.קום סינון אפשרויות אגודה.קום סינון אפשרויות מלוןאפשרויות חיפוש וסינון

כמו במרבית אתרי החיפוש, גם אתר אגודה.קום מציע מגוון אפשרויות חיפוש וסינון.

כל מה שמופיע עם סרגל כחול, כדוגמת מחיר ודירוג, מתעדכן באופן אטומטי.

תצוגת מפה

תכונה מענינת שאני אישית מאוד אוהב לעשות בה שימוש זו תצוגת המפה. בדומה לאתרים אחרים, גם אתר אגודה מציע תצוגה של מפה בה אפשר לראות את כל המלונות שעונים לאפשרויות הסינון שלנו, על גבי מפה. בנוסף, ניתן לראות מימין רשימה של מקמות מומלצים של אגודה.קום.

אתר אגודה מפה

מדיניות ביטולים ותשלום

רגע לפני שאתם מזמינים מלון, ישנם שני דברים חשובים שצריך לדעת. הראשון הוא ״ביטולים ללא קנס״. מעבר לעובדה שאגודה מציגים יכולת לסנן מקומות לינה לפי זה, המשמעות היא שעבור תוספת מחיר (שלפעמים היא קטנה ולכן שווה את זה), תוכלו לבטל את ההזמנה ללא קנס. במיוחד באתרים כמו אתר אגודה, מדובר על תהליך פשוט ומהיר.

תכונה נוספת היא ״שלמו אחר כך״ כאשר פה הכוונה היא שהתשלום יתבצע במלון עצמו. לאנשים שלא מרגישים בנוח להכניס פרטי כרטיס אשראי, מדובר על על אפשרויות מצוינת.

אתר אגודה ביטולים והחזרות

דירוג גולשים

תמיד, אבל תמיד אני ממליץ לקרוא את דירוגי הגולשים. מעבר לניקוד הסופי, פה תוכלו לגלות אם מלון טוב, עובר לפתע שיפוצים, בדיוק בתאריכים שאתם רוצים להיות בו. רק תארו לעצמכם איזו חוויה היא לשלם אלפי שקלים בשביל להתעורר לצליל של קדיחות. 5 דקות מזמנכם טרם ביצוע ההזמנה, יכול לחסוך עוגמת נפש רבה מאוד.

דירוג גולשים ב Agoda.com

אתר אגודה – רגע לפני ביצוע ההזמנה

לפני שתכניסו את כרטיס האשראי שלכם ותסיימו את ההזמנה, שימו לב שיש אפשרויות לבקשות מיוחדת. מילוי טופס זה ישלח את הבקשות שלכם ישר למלון. מניסיון אישי, זה עובד! כלומר, אם תבקשו לדוגמא עריסת תינוק, תקבלו אותה במלון. אם יש פריט או בקשה מיוחדת, לדוגמא חדר ליום נישואין, תגלו שלעיתים המלון ייצא מגדרו כדי לפנק אתכם עם יין ושוקולדים טובים בחדר.

הזמנה באתר אגודה

שירות הלקוחות של אתר אגודה

אגודה.קום מציעים שירות לקוחות 24/7 אותו ניתן להשיג דרך חיוג למספר טלפון ישראלי 072-271-33-43 או דרך טופס השארת פרטים.

קחו בחשבון שלמרות שהמספר הוא ישראלי, המענה הוא באנגלית. בכל מקרה, משני נסיונות שלי בעבר לבטל הזמנה (שמראש ניתנה לביטול), המענה הטלפוני היה מהיר. בשיחה השניה ענתה לי נציגת שירות נחמדה וסובלנית בשם אמילי שדרכה ביטלתי את ההזמנה בזמן שיא של 3 דקות! גם למי שלא מדבר טוב אנגלית, מספיק לומר את מספר ההזמנה ואת מה שאנחנו רוצים לעשות. הצד השני אדיב ומשתף פעולה.

כתבות נוספות

27 thoughts on “אתר אגודה.קום Agoda – הטיפים הסודיים שלנו למציאת המלון הזול ביותר

  1. תודה על הסקירה, אני אישית פחות אוהב אותם אבל שמעתי שהשירות של אגודה לא רגע בכלל.

  2. אין על אגודה! לדעתי מוצלחים באופן משמעותי מכל אתר אחר כולל בוקינג

    1. היי יוסי,

      מוזר, לרוב הם עונים מהר.
      האם אתה מתקשר ל 07-22713343?
      אם אתה מרגיש בנוח לדבר באנגלית עם שירות לקוחות אז נסה את המשרד שלהם באנגליה, הוא עונה מהר: +44 20 3027 7900
      עוד אפשרות היא לשלוח אליהם אימייל פה:
      https://www.agoda.com/he-il/info/contact-agoda.html?device=c&network=g&adid=243767143394&rand=16312165108268874005&expid=&adpos=1t1&site_id=1618443&tag=a1f47f55-288a-6241-cfd3-062fcee1f126&gclid=EAIaIQobChMIq-24xMmi2gIVr7ftCh3afAdeEAAYASABEgLugPD_BwE

      תלחץ על ״הצג אפשרויות נוספות״ בצד השמאלי של המסך בשביל לקבל את טופס שליחת האמייל.
      דודי

  3. אני ביטלתי את המלון שהזמנתי דרך האתר שלכם ועשיתי ביטול בחינם השאלה שלי שאם עשיתי ביטול בחינם אז לא יחייבו אותי נכון
    ב לא השירות הלקוחות שלכם מדבר באנגלית אני מאוד מאוכזב מכם אני מבקש תתקשרו אליי בבקשה 0502296946

    1. היי יצחק,

      תודה על הפידבק שלך.
      אמנם אתר MoneySave אינו סוכן הזמנת מקומות לינה ואינו מייצג את אתר אגודה (הסקירה לעיל מבוססת על נסיון אישי שלנו מהזמנות באתר), אנסה לעזור בכל זאת.

      אתר אגודה הוא אתר רציני מאוד ששייך לחברה עולמית מהגדולות בעולם התיירות שכוללת גם את בוקינג וגם את רנטל קארס.
      זה המספר שלהם של שירות הלקוחות: 072-2713343 בישראל, הם יוכלו לעזור לך.

      לגופו של ענין, גם במייל ההזמנה שקיבלת וגם במייל אישור הביטול רשום אם חוייבת או לא. ישנם מקומות לינה שמאפשרים ביטול בחינם עד מספר ימים לפני המועד עצמו וישנה שיחייבו אותך על מלוא הסכום. זה תלוי באיזה מקום לינה בחרת ומידע זה תמיד מסופק באופן בולט בזמן ההזמנה. יחד עם זאת, גם אם יש חיוב (לא אומר שזה מצבך), פנה לשירות הלקוחות שלהם ותבקש ביטול החיוב. לעיתים, בפנייתם למקום הלינה, הוא יחזיר את כספך.
      תוכל לעדכן אותי האם הסתדר ב david@moneysave.co.il ?
      אשמח להמשיך לעזור. הם באמת חברה מעולה עם מחירים זולים.

  4. ביצעתי הבוקר הזמנה דרך אתר אגודה לאור המחיר האטקטיבי, לאחר חצי שעה ביקשתי לבטל ההזמנה (לאחר שקראתי ביקורת חדשה בגוגל ביקורות עסקים-שם דווח על עכבר בחדר של המלון שהזמנו). נעניתי בסירוב בטענה שלא ניתן לבטל ההזמנה למרות העובדה שבוצעה כאמור כחצי שעה קודם סה"כ.. הופנתי למלון ומהמלון חזרה לאגודה ואני חצי שעה בטלפון הישראלי שהצגת למעלה ואין כל מענה…אשמח אם תוכלו להגיד לי איך יוצרים איתם קשר…

    1. היי גיא, לצערי בכל הזמנה (לא רק באגודה אלא גם בבוקינג ואחרים) יש מדיניות ביטול. בחלק מהמקרים ניתן לבטל ללא עלות עד ל X ימים למועד ההגעה אך לעיתים יש חדרים במחיר זול יותר ששם התנאי הוא שלא ניתן לבטל. אם לא עונים במספר האמריקאי, שלח להם מייל/הודעה דרך הדאשבורד שלך. אם זה לא עוזר, תתקשר ישר למוקד שלהם בארה״ב בטלפון 1866-656-8207. נכון, זה פחות נוח אבל תקבל שם מענה ב 100%. שעות הפעילות שלהם הם 9 עד 17 שעון ניו יורק שזה מתורגם ל 16 עד חצות שעון ישראל. תעדכן אם התסתדר לך?

  5. השפה של שירות הלקוחות הוא באנגלית . אתר לא ברור בכלל. רשום במחירים משהו שונה לגמריי מהמחיר בעת ביצוע העסקה. בקיצור רמאים ושקרנים.

    1. היי – לצערי במרבית האתרים, בחלק מהמקרים, המחיר הסופי שונה (במעט) מהמחיר הראשוני.
      האמתלה של האתרים היא שהמחירים כל הזמן משתנים בזמן אמת ותזוזות של 1-2% ממחיר הכרטיס הן לגיטימיות.
      גם אותי אישית זה מעצבן אבל אני לוקח את זה כמובן מאליו כי גם לאחר שינוי קל במחיר (לא תמיד זה קורה), המחירים הם זולים יותר מהזמנה דרך החברה עצמה.

  6. היי.
    הזמנתי מלון ללא יכולת ביטול. באתר אגודה צוין שיש במלון גינה ואזור עישון. באתר של המלון לא קיימת גינה ולא אזור עישון ואף בררתי זאת במייל עם הנהלת המלון. בשיחה טלפונית וב-3 מיילים עם אגודה הם חוזרים ומציינים שהמלון מתעקש על מדיניות של אי ביטול. האם אגודה לא צריכה להיות אחראית לפירסום באתר שלה ולשאת בתוצאות? האם אני יכולה לאור זאת לדרוש פיצוי מאגודה?
    תודה
    חיה

    1. היי חיה,

      מנסיוני, אפשר לקבל פיצוי.
      אם יש חוסר התאמה בין המצוין באגודה לבין במקום בפועל, מגיע לך.
      בשביל זה, את צריכה לתעד הכל ולשלוח להם במייל מסודר.
      תעשי צילומי מסך באגודה וגם את התשובה שקיבלת מהמלון במייל. זה לבד אמור להספיק.
      אנא עדכני … נשמח לשמוע אם הצליח.

      דודי

  7. ביצעתי הזמנה ב- 25/6 עבור מלון במדריד לתחילת אוקטובר. באישור של ההזמנה על ידי אגודה צויין באופן מפורש את המחיר ביורו. חוייבתי בסופו של דבר בשקלים לפי שער המרה שהוא כ- 4% יותר גבוה מהשער שהיה נהוג בישראל במועד ביצוע ההמרה וזאת ללא הסבר וללא גיבוי כלשהו במסמך של מדיניות החברה.
    דרשתי מהם לבטל את החיוב בשקלים בכרטיס אשראי שלי ולבצע חיוב חדש בסכום ביורו שהחברה קבעה בעצמה. כך לפחות אני מקווה שהמרה סבירה תבוצע על ידי הבנק שלי ולא המרה הזויה על ידי חברת AGODA.
    עד כה לא קיבלתי תגובה.

    1. היי אלחנן, למיטב ידעתי, ברירת המחדל של החיוב נעשית בשקלים אבל אתה מעלה נקודה חשובה מאוד. נשמח לעדכון באם ענו לך.

  8. אני מנהלת מלון בוטיק בחיפה, ואני לא מבינה מה יוצא לאורח שמזמין חדר בצורה כזו. הוא נכנס לאתר אגודה, מבצע את ההזמנה מכניס פרטים כמו מייל וטלפון, אגודה משנה את הפרטים וכך הם עוברים לבוקינג (זה האתר שאיתו אנחנו קשורים) גם בוקינג משנה את הפרטים ובסוף אני מקבלת הזמנה עם מייל שעבר שינוי פעמיים ומספר טלפון שאי אפשר להתקשר דרכו לשום מקום.
    המחיר אצלי לא משתנה, האורח משלם בדיוק את אותו המחיר שהיה משלם אילו היה מזמין דרך בוקינג.
    עכשיו אני לא יכולה לדבר עם האורח, ואם אני שולחת מייל זה הולך לאיבוד בדרך בין שתי הכתובות המשתנות.
    אני מציעה למטיילים למצוא את המלון שהם רוצים דרך מנועי החיפוש הללו ואז פשוט להיכנס לאתר הבית של המלון ולבצע את ההזמנה ישירות באתר המלון או בטלפון. כך אפילו יקבלו הנחה קטנה ונוכל לתקשר בצורה ישירה וקלה.
    האורח יוכל לבקש ולשאול מה שהוא רוצה, יקבל הנחה ויוכל לבטל בקלות.
    וזה נכון לכל מקום בעולם. סה"כ בעלי המלונות רוצים לתת שרות מצויין ולא לשלם כל כך הרבה עמלות, ומי שזוכה זה דווקא הלקוחות.
    ומניסיון, הלקוחות היותר מרוצים הם אלה שמגיעים אלינו ישירות. והם אפילו חוזרים אלינו שוב ושוב.

    1. היי, אני יודע שבמרבית המקרים מחייבים את בעלי המלון לגבות מחיר זהה למחיר בוקינג ואחרים. בלי קשר, המקרה שאת מתארת חריג ולא אמור לקרות.
      מהנסיון שלנו, היה מאוד נוח לתקשר עם בעלי המקום דרך האתר. שקלת לפנות אליהם במייל לשירות הלקוחות?

      1. זהו לא מקרה חריג, בכל המקרים בהם אנחנו מקבלים הזמנות מאורחים שעברו מאגודה לבוקינג ומבוקינג למלון, אין אפשרות לשלוח או לקבל מאיתנו הודעות במייל, גם הטלפון לא עובד. אנני יכולה לתקשר עם האורחים שלי ואפילו חברת בוקינג לא מצליחה לשלוח לאורח שהזמין דרך אגודה הודעות.

        אין אפשרות לשלוח לאגודה מייל כי הם תמיד רוצים מספר הזמנה והיות ואני בעלת המלון אין לי מספר הזמנה.
        אנני יודעת מי אתה אבל בעלי העסק אגודה צריכים לתת את הדעת על כך. כל אורח שמגיע אלינו מאגודה אני מסבירה למה לא כדאי להם להזמין מאגודה.

  9. למישהו כאן יש מושג איך לשכנע את AGODA ו/או מלון לשנות תאריך בהזמנה שהיא NON REFUNDABLE ? הזמנו בטעות 2 חדרים 6 לילות לחודש פברואר במקום מרץ… ניסיתי לשכנע שזה רק שינוי והם עדיין יקבלו את ההזמנה ויש להם זמן למכור את החדר שוב… לא עוזר…

    1. לצערי, בכל אתרי הזמנת המקומות, הדבר תלוי במדיניות באתר וברצון הטוב של המלון המוזמן. חלק עותרים לבקשה וחלק לא אבל במצב כזה, הם לא חורגים מהמדיניות שלהם.

  10. אשמח לשמוע אם למישהו יש ניסיון עם הזמנה ללא החזר כספי, שבוצעה אתמול ואז גילינו שטעינו בתאריך. פניתי גם ל – AGODA, שטענו שהמלון מסרב לבטל, גם למלון, שעמד בסירוב וגם למרכז ההזמנות העולמי, שטען שלמלון יש זכות לבטל והם אינם מתערבים בהזמנות של צד שלישי… בקיצור, יש עוד סיכוי לנסות משהו? 2 חדרים, 6 לילות כל אחד שהוזמנו לפברואר במקום מרץ…

    1. לצערי, בכל אתרי הזמנת המקומות, הדבר תלוי במדיניות באתר וברצון הטוב של המלון המוזמן. חלק עותרים לבקשה וחלק לא אבל במצב כזה, הם לא חורגים מהמדיניות שלהם.

    1. שלום
      ביצעתי הזמנה מספר 226206371 my story hotel teqo חדר זוגי כולל ביטול וארוחת בוקר במחיר 561 אירו 4 לילות לפי האתר של אגודה שבהזמנת חדר נוסף אקבל הנחה! הזמנתי חדר נוסף לחברים הזמנה 225146027 והתפלאתי שהמחיר 595 אירו! לא ברור לי היכן האמינות של אגודה?

      1. היי, לא מובן, כמה זה עבר מזמן ביצוע ההזמנה בכ״א מההזמנות? אולי היצע החדרים השתנה? מה היה רשום במחיר לפי הרכישה?

  11. בצעתי הזמנה וראיתי שהצק אאוט באמצע שבת אז בטלתי אותה באופן מיידי –
    מדובר בהזמנה שלא מקבלים עליה החזר כספי

    כעת דברתי עם המלון ישירות והם נותנים לצאת במוצ"ש ואני מבקשת לבטל את הביטול והם לא מסכימים לבקשה הזו

    1. היי חוה, בכל הזמנה חשוב לבדוק את תנאי הביטול שלה. יש כאלו שניתן לבטל אפילו יום לפני, במצבים אחרים אי אפשר אפילו דקה לאחר ביצוע ההזמנה.
      מדובר על נהלים סטנדרטים (כמו בטיסות) ואין באמת מה לעשות בשלב בזה. אולי תנסי למכור את ההזמנה?

  12. אתר של נוכלים שמקשים על המשתמש הפשוט להשיג אותם במידה וישנה איזושהי בעיה!
    הזמנתי לפני 3 שבועות כרטיסים למלון MERCURE בבודפשט, לאמצע אוקטובר.
    בעקבות הודעה פרטית ששלח לי המלון על כך ששעת הצ'ק-אין שלי לא מתאימה להם (ובאתר אגודה כן נתנו לי להזין אותה שזאת הזיה בפני עצמה) נכנסתי לאתר אגודה וביטלתי על מנת להאריך את השהות שלי בעוד יום, כלומר מ9.10 עד ה15.9 במקום 10.9 עד ה15.9. המלון כבר חייב את החשבון שלי והתקשרתי אליהם ישירות, שוחחנו והם מקסימים. אמרו ששלחו פניה לאגודה כדי להסדיר את העניין, לחדש את ההזמנה ולחייב אותי על יום נוסף – זה כל הסיפור!

    בקיצור כבר שבוע וחצי שאני ושירות ההזמנות של מלון מרקורי ממתינים לאגודה בכבודם ובעצמם שיועילו בטובם לענות לשירות ההזמנות של המלון..
    בושה וחרפה! לא מזמין דרך אגודה בחיים יותר. זה לא שווה את המחיר הזול אם השירות שלהם מהגרועים שבהם נתקלתי. אני יכול אשכרה לאבד את הכסף ששילמתי בעקבות התנהלות מזלזלת מצד 'אגודה'.

    דרך האתר שלהם וגם דרך הטלפון אתה פשוט לא יכול להגיע למענה אנושי במידה ואין לך מספר הזמנה או שהוא לא בתוקף בעקבות ביטול, פשוט אין דרך, זה מטורף. בחיים לא נתקלתי בחברה כ"כ מנוקרת ללקוחות שלה! להתרחק כמו מאש חברים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.